Klacht indienen

Klacht over product

We zijn een ambachtelijke bakkerij en doen met ons hele team ons uiterste best om zo vers en zo lekker mogelijk onze produkten bij u als klant te krijgen. Helaas kan het gebeuren dat er iets misgaat in deze werkcyclus. Mocht dit bij u gebeurd zijn, dan hadden we dit graag geweten, maar :

->     bij klachten over producten wijzen wij u erop dat u altijd z.s.m. met het product terug naar de winkel moet gaan MET HET PRODUCT. Leg aan de verkoopster duidelijk uit wat u vindt dat er fout aan is en zij zal een klachtenformulier met u invullen en de gepaste aktie naar de bakkerij ondernemen.

->    we geven geen geld retour. Bij een terechte klacht ontvangt u van ons, mits het hele produkt retour is gekomen, hetzelfde produkt van ons of een vergelijkbaar produkt naar eigen keuze of u ontvangt een waardebon om dit produkt op enig ander moment af te halen.

Alleen op die manier kunnen wij erachter komen wat ermee aan de hand is en het eventueel vergoeden als er echt iets mis is gegaan. Zonder product ook geen teruggave.

Onterechte klachten, onstaan door eigen foutieve handelingen, worden niet door ons behandeld (bijv. een slagroomvlaai of aardbeienvlaai te lang in een te warme auto vervoeren bij warm weer, of (pakje) roggebrood buiten de koelkast bewaren)

Klacht over incorrecte levering

Bij niet correcte levering of mogelijke nabestelling zouden we dit graag zo spoedig mogelijk willen weten, doch uiterlijk op dezelfde dag voor 10.30 uur, zodat wij u tijdig kunnen naleveren.

Overige vragen en/of opmerkingen kunt u ons het beste mailen via het onderstaande contactformulier op deze site.